Blog 

 

V dnešní době, kdy se zástupy uchazečů zrovna nehrnou na volná místa, vymýšlíme stále nové cesty jak je zaujmout. Oblastí, kde také výrazně chybí kvalitní lidé je maloobchod. Právě v něm hodně záleží na přístupu pracovníků, kteří zajišťují prodej a s ním spojené služby. Retail Social Recruitment je proto jednou z možností jak je získat.

Trápí vás nábor, je málo uchazečů a ještě méně těch vhodných? Zkoušeli jsme trochu experimentovat a vytvořili pro vás náborovou aplikaci, která se přizpůsobí nejen každému zařízení, ale i prostředí, ať je to Facebook, LinkedIn nebo kariérní web. Má vlastní doménu, není na ničem závislá a pronikne všude. Tedy s naším menším přispěním, a také za...

Doba je rychlá a složitá zároveň. V podnikání je trendem zjednodušovat složité postupy na minimum a neztrácet čas. Jak je tomu v HR? Mluvíme o tom, že je nezbytné budovat značku zaměstnavatele (employer branding), a ve snaze udělat to co nejlépe nasazujeme složité postupy, které nám brání v získání potřebného efektu v krátkém čase.

Nedávno mě zaujaly dvě opravdu kreativní náborové kampaně. Nemají zas tolik společného, snad jen ten zmíněný leták, jeden opravdu digitální, dokonce vložený do počítačové hry a druhý papírový vložený, no prostě do krabice. Ale pojďme se na ně podívat postupně.

Nedostatek řidičů a pracovníků v průmyslu nás donutil, zamyslet se nad skutečnými možnostmi social recruitingu u nás. Pro našeho klienta společnost JIPOCAR, která provozuje logistické centrum a mezinárodní kamionovou dopravu, jsme vytvořili nové kariérní stránky na které jsme navázali aktuální možnosti, které poskytuje Facebook, a také jsme...