Operations manager

Místo práce: Praha 4

Umíte dobře plánovat, organizovat a vést tým? Cítíte se na organizační práci vztahující se k instalacím reklamních nosičů v obchodních řetězcích po celé ČR? Právě hledáme uchazeče na pozici Operations manager pro významnou mezinárodní reklamní a mediální agenturu v Praze.

Náplň práce:

  • zajišťování instalace a odinstalování naplánovaných reklamních kampaní v obchodních řetězcích po celé ČR
  • řízení menšího týmu
  • koordinace práce ostatních oddělení v rámci kampaně
  • kontrola kvality a reporting výsledků
  • komunikaci s klienty a řetězci
  • příprava plánů a termínů
  • komunikace s řetězci a klienty
  • práce se systémem pro plánování kampaní

Co Vám pomůže k tomu, abyste u nás uspěl/a?

  • organizační schopnosti, orientace v prioritách, schopnost plánování
  • zkušenosti z oblasti reklamy v místě prodeje výhodou
  • řídící schopnosti
  • dobré komunikační schopnosti, pečlivost a spolehlivost
  • min. ukončené středoškolské vzdělání
  • dobrá uživatelská znalost práce s PC (zejména MS Excel a PowerPoint)
  • časová flexibilita


Nabízíme:

  • práci na HPP
  • zázemí silné mezinárodní společnosti s významným postavením na trhu
  • zajímavou a samostatnou práci
  • velmi dobré mzdové ohodnocení s bonusy
  • příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené
  • zaměstnanecké benefity
  • možnost kariérního růstu
  • firemní vzdělávání

Termín nástupu:

říjen 2018