
Operations manager
Místo práce: Praha 4
Umíte dobře plánovat, organizovat a vést tým? Cítíte se na organizační práci vztahující se k instalacím reklamních nosičů v obchodních řetězcích po celé ČR? Právě hledáme uchazeče na pozici Operations manager pro významnou mezinárodní reklamní a mediální agenturu v Praze.
Náplň práce:
- zajišťování instalace a odinstalování naplánovaných reklamních kampaní v obchodních řetězcích po celé ČR
- řízení menšího týmu
- koordinace práce ostatních oddělení v rámci kampaně
- kontrola kvality a reporting výsledků
- komunikaci s klienty a řetězci
- příprava plánů a termínů
- komunikace s řetězci a klienty
- práce se systémem pro plánování kampaní
Co Vám pomůže k tomu, abyste u nás uspěl/a?
- organizační schopnosti, orientace v prioritách, schopnost plánování
- zkušenosti z oblasti reklamy v místě prodeje výhodou
- řídící schopnosti
- dobré komunikační schopnosti, pečlivost a spolehlivost
- min. ukončené středoškolské vzdělání
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (zejména MS Excel a PowerPoint)
- časová flexibilita
Nabízíme:
- práci na HPP
- zázemí silné mezinárodní společnosti s významným postavením na trhu
- zajímavou a samostatnou práci
- velmi dobré mzdové ohodnocení s bonusy
- příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity
- možnost kariérního růstu
- firemní vzdělávání
Termín nástupu:
říjen 2018